Tegnap zajlott a Rainbow Six: Siege Pro League döntője, a Ubisoft pedig általában ilyenkor mutatja be az új operátorokat, akikkel a következő szezonban bevetésre indulhatunk. Azt már bizonyára mindannyian tudjátok, hogy az új karaktereket csak a Season 3-ban kapjuk majd meg, addig ugyanis elsősorban arra koncentrál a csapat, hogy technikailag rendbe tegyék a játékot.
A játék nagyobb ütemben nő, mint ahogy azt sejtették, és mivel jelenleg 5-10 évben gondolkoznak, mihamarabb rendbe kell tenniük a szervereket, ez lesz a következő javítás egyik alappillére. Több dolgot is átmozgatnak szerveroldalra (sajnos arról nem volt szó, hogy ebbe a játékmenetet befolyásoló dolgok, mint a törmelék vagy a füstgránátok is beletartoznának), továbbá végre megkapjuk a fix 60-as tickrate-et (jelenleg 50-60 között változik a dolog), ami javít majd a hitreg problémákon.
Az egylépcsős matchmaking csak a 2.2.1-es patch része lesz, ami azt jelenti, hogy erre várhatóan júniusban kerül majd sor. Ennek köszönhetően gyorsabban kerülünk be a meccsekbe, ráaásul amíg ellenfelet keres a játék, szabadon lépkedhetünk a menüben, vásárolhatunk cuccokat vagy variálhatjuk a karakterünket. Ezt követik az Alpha pakkok júliusban, amelyek egyfajta lootboxként funkcionálnak. Várhatóan ebben a szezonban nagy operátor revampok se lesznek, de kisebb módosításokra számíthatunk, Glaz fegyverét például biztosan nerfelik majd.
A jelek szerint tehát a második szezon indulásakor a rang eltörlésén kívül nem nagyon látunk majd más radikális változást.