Ugyan mára sok rajongót szerzett magának taktikus játékmenetével a Rainbow Six Siege, a játék technikai furcsaságai sokukat fel tudják húzni. Ezért az Operation Health lezárása után sem csak tartalmi frissítések érkeznek, a csapat például a magas pinggel való visszaélést is megpróbálja a lehető legnehezebbé tenni.
Ennek érdekében a Year 2 Season 3 szezonközepi frissítésében is hoznak néhány újdonságot, például javítanak a hálózati technológiájukon, hogy a játékosok által kiadott utasításokat jobban le tudja követni a rendszer. Emellett az instabil kapcsolattal rendelkező játékosok utasításainak közelebbi utánzására is kialakítanak egy rendszert, továbbá azt is megoldják, hogy a ping miatt ne lehessen átteleportálni a Rainbow Six Siege egyes operátorainál lévő pajzsokon. Mivel a fejlesztők alapvetően az elfogadható netkapcsolattal bíró játékosoknak szeretnének kedvezni, csökkentik a maximális késés mértékét is, ami alatt a játék regisztrálja a leadott lövések találatait.
De a játék jobban is tájékoztat majd a kapcsolatunk állapotáról is, mostantól négy különböző ikon tájékoztat majd a kapcsolatunk sebességéből és stabilitásából, a host stabilitásából, illetve a frame rate-ünkből adódó esetleges késéssel kapcsolatos problémákról. A frame rate-et mostantól a pingünk kiszámolásakor is figyelembe veszi a rendszer, így ebből a szempontból is pontosabb adatokat kapunk a Rainbow Six Siege-ben. A ping változásának hatásait egyébként néhány szemléletes ábrával és videóval is szemléltették a fejlesztők a játék blogján, hogy eloszlassanak néhány tévhitet a peaker's advantage nevű jelenségről.