Hirdetés

RAGE - A Zenimax nélkül már játszanánk

|

De nem élveznénk annyira, mint amennyire így fogjuk

Hirdetés

Tim Willits az id kreatív igazgatója magyarázza a bizonyítványt, hogy miért tart eddig a RAGE fejlesztése.

„Elmondhatom, hogy ha nem lennénk a Zenimax családban, úgy próbálnánk minél hamarabb kihozni a játékot. Szuper kimondani, hogy hozzuk ki a játékot jövőre, legyen eszméletlen multiplayer, készítsük olyan jó játékot, amilyet csak tudunk. De őszintén szólva a Zenimax támogatása nélkül a RAGE nem lenne olyan jó játék, mint amilyen így lesz. Ami igazán nagyszerű a Bethesdában és a Zenimax-ban hogy azt mondják: tudjátok srácok, sikeresek vagytok, és mi ezt nem akarjuk megkavarni. Csak csináljátok pontosan úgy, ahogy eddig is." Akkor a 3D Realms-nek is itt kellett volna készítenie a Duke Nukem Forevert, nem?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)