A szeptemberi Ubisoft Forward során a vállalat beavatott minket az Assassin's Creed franchise jövőjébe, és nem csupán a jövőre érkező Asssassin's Creed Mirage-t jelentette be (amely a Valhalla egyik karakterére, Basimra fókuszál), hanem két másik nagy projektet is, egyelőre kódnevekkel ellátva.
Az Assassin's Creed Codename Red a feudális Japánba fog elkalauzolni minket a Ubisoft Québec fejlesztésében, az Assassin's Creed Codename Hexe viszont ennél misztikusabb témában utazik, a 16. századi Európában játszódva koncentrálhat a boszorkányüldözésekre.
Mivel csend volt mindkét projekt körül, feltételeztük, hogy rendben halad a fejlesztésük, azonban az Insider Gamingen megjelent jelentés alapján nem ez a helyzet - már ami a Codename Redet illeti. Az ismert iparági bennfentes, Tom Henderson forrásai szerint ugyanis a játék fejlesztése problémákba ütközött, többek között amiatt, hogy a stúdióból sokan távoztak vagy éppen nem akarnak ott dolgozni, részben a kreatív vezetők miatt.
Ugyanakkor Henderson szerint a Codename Hexe (amit a Ubisoft Montréal fejleszt) elsöprően pozitív fogadtatásban részesült a koncepció tesztelési szakaszában, és hamarosan megindulhat a tényleges fejlesztés. A korábbi szivárgások azt állították, hogy a Codename Reddel egy 2024-es megjelenést céloz meg a Ubisoft, a Codename Hexe pedig 2026-ban követheti, azonban a fejlesztési problémák miatt van rá esély, hogy a japános Assassin's Creed végül csak 2025-ben kerül kiadásra.
Természetesen mindez csak pletyka, így ne vegyétek biztosra az elhangzottakat.
Semmi spam, csak napi 2-3 értesítés Viberen, hogy képben maradj a játék- és filmvilág, a geek kultúra legérdekesebb híreivel.