Ők azok, akik messiásként várják az Epilogue DLC eljövetelét, mivel úgy kalkuláltak, hogy abban végre normális befejezésnek lehetnek szemtanúi. Ez nem fog összejönni.
Jamal Rguigui producer egy interjúban szeretett volna minden ide kapcsolódó félreértést tisztázni. A Prince of Persia egy teljes játék, a történet lezárását pedig a kezdetektől fogva így képzelték el. Nem feltétlenül az a legjobb befejezés, ahol minden rejtélyről lehull a lepel és minden kérdésre választ kapunk.
Az Eiplogue DLC szerepe tehát nem az, hogy picivel továbbgöngyölve a szálakat egy olyan lezárást produkáljon, ami mindenkinek megfelel. Inkább rövid bepillantást enged a szereplők utóéletébe, s előrevetíti a lehetséges jövőt.
A vártnál gyengébb PC-s eladások miatt (pedig nem is volt semmilyen másolásvédelem, amivel sokan takarózni szoktak) csak konzolra érkező DLC a játékosok visszajelzései alapján lényegesen nagyobb kihívással szolgál. Összetett és ravasz fejtörők, no meg ügyességet igénylő harci és akrobatikus jelenetek hivatottak elbúcsúztatni a túlontúl könnyű játékmenetet.