Már a Prey for the Gods tavalyi bemutatkozásakor világossá vált, hogy a Shadow of the Colossus ihlette meg a mindössze három főt számláló indie fejlesztőcsapatot, a No Matter Studios-t, de elmondásuk szerint a Deus Ex, a DayZ és a Bloodborne egyes játékmeneti elemeit is alapul vették a játékmenet megalkotásában. Ebből már nem nehéz kitalálni, hogy a gigászi monstrumok leküzdésére és az elhagyatott, fagyos tájakon való túlélésre húzták fel a koncepciót, amit hosszú fejlesztést követően nemrég felpakoltak Kickstarterre.
A gyűjtés remekül halad, a kívánt 300 ezer dollárból a hír írásának pillanatában már több, mint 255 ezret sikerült összekalapozniuk a srácoknak, de ez az összeg még "csak" a PC-s változatot garantálja, a PlayStation 4-es és Xbox One-os verzióhoz a 600 ezer dolláros határt kell átlépnie a kalapozásnak. Alapvetően a Prey for the Gods-ban magányos hősünkkel öt - megmászható - boss kapott helyet, de ha a maradék 16 nap során sikerül megugrani a további kitűzött célokat is, akkor bekerülhet három másik és egy Survivor mód is.
Odafent megnézetitek a Prey for the Gods legutóbbi előzetesét és ha megtetszett a bossok legyűrésére koncentráló túlélőjáték, akkor mindenképpen támogassátok a projekt megvalósulását ide kattintva.