Merész dolog egy félkész játék esetében a távoli jövő terveiről beszélni - sokan ígértek már sok mindent, aztán jellemzően nem úgy alakultak a dolgok, hogy az ígéreteket sikerüljön beváltani. A DayZ és a H1Z1 konzolos verzióit például türelmesen várjuk, de már annak is örülnénk, ha a PC-seket sikerülne befejezni.
Ellenpélda is akad azért: ott van az ARK: Survival Evolved, melyet most már Xbox One-ra és PlayStation 4-re is meg lehet vásárolni. A PlayerUnknown's Battlegroundst fejlesztő Bluehole Studios, miközben fürdik a sikerben, dolgozik azon is, hogy ne csak a PC-s játékosok élhessék át a játék nyújtotta egyedi élményt - ezzel egy elég régóta tátongó űrt is betölthetnének.
Brendan Greene kreatív vezető egy interjúban elmondta, hogy egy csapat már vizsgálja, megvalósítható-e az Xbox One-os verzió. A végső cél ugyan az, hogy PS4-en is elérhető legyen a játék, de nem tudnak egyszerre mindkettőre koncentrálni. Most még amúgy is azzal vannak elfoglalva, hogy a PC-s változat minél előbb elhagyhassa jelenlegi státuszát, és teljes játékká váljon. Az Unreal Engine egyébként aránylag könnyűvé teszi a portolást, és meg tudják úgy oldani, hogy a konzolos kiadások fejlesztésének a PC-s ne lássa kárát.
Ti látjátok a játék létjogosultságát PS4-en és One-on?