Hirdetés

PlayerUnknown's Battlegrounds - nem fog leragadni az Early Access státusznál

|

PlayerUnknownnak esze ágában sincs követni a többi túlélős program mintáját.

Hirdetés

Viszonylag megkönnyíti a PlayerUnknown's Battlegrounds fejlesztése körüli helyzetet, hogy a játékot az Unreal motorral készítik. Többek között ennek is köszönhető, hogy nem fogják évekig Early Access bilétával árulni, ellentétben a hasonló túlélős, multis címekkel.

"Megnézed a Daybreaket vagy a Bohemiát, akik a saját motorjaikkal dolgoznak, és ez iszonyatosan megnehezíti az egészet."

Brendan Greene, a PUBG kreatív rendezője mesélt a fejlesztés körülményeiről az RPS-nek adott interjújában.

"Azt hiszem, hogy a ForgeLight motor van vagy 10 éves. Persze fejlesztettek azóta rengeteget, de az alapjaiban még mindig az Arma alapja, ami pedig már 15 éves. A DayZ-hez új motor készül, ami pedig komoly időbe kerül."

A PUBG nem küzd ilyesmivel, így nem is fog sokáig a korai hozzáférésű játékok között várakozni, ellentétben például a DayZ-vel, aminek a motorját már százféleképp módosították. Pontosan emiatt a fejlesztők nagy része a motor szerelésén dolgozik, ami szintén nem igaz a PUBG-ra.

"Az emberek azt mondják, hogy ez a játék nem lesz kinn 6 hónapon belül. Kihívás elfogadva! Garantálom, hogy 6-7 hónapon belül kibújunk az Early Access alól. Itt már a csapat becsületéről van szó. Kész leszünk a játékkal 6 hónap alatt."

Ilyen tökös válasz után reméljük is, hogy PlayerUnknownék be tudják majd fejezni a projektet, különben Brendant felnyársalja a /r/PUBATTLEGROUNDS/ közössége.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)