Régóta sírnak már a PUBG játékosok amiatt, nem nem konzisztens a sebzésmodell, a golyók ugyanis nem mennek át a különböző végtagokon, ez pedig bizonyos esetekben elég szerencsétlen eredményhez vezet.
A problémát ugye az okozza, hogy a kart és lábat eltaláló lövések jóval kevesebbet sebeznek, mint a törzset érő golyók, és ha valaki épp maga előtt tartja a fegyvert, akkor a karjai felfogják a testre leadott lövedékeket, ami sok esetben egész tűzharcokat dönthet el.
A másik központi probléma továbbra is a meccsek eleji lag és rubber banding, ami a 100 játékos egyidejű leérkezéséből adódik. Folyamatosan fejlesztik az infrastruktúrát és kalapálják a kódot, hogy ezen is javítsanak egy kicsit. Mivel egyelőre elsősorban ezeket a technikai problémákat és bugokat javítják, csak a nyár végén, ősz elején kerül be a pályaválasztó az Xbox One-os változatba.