A Pillars of Eternity egyike azoknak a Kickstarteres projekteknek, amik a kívánt támogatás többszörösét szerezték meg (akkor még Project Eternity néven futott) és hasonlóan a Wasteland 2, valamint a Divinity: Original Sin játékokhoz megpróbálja visszahozni a BioWare-féle Infinity motorral készült címek élményét (mellesleg megmentette a csapatot a csődtől, amely már önmagában elismerés).
Többször is csúsztatták, de végül két és fél év fejlesztést követően csak elkészült a Pillars of Eternity, ugyanis az Obsidian bejelentette, hogy a szerepjáték végre aranylemezre került, vagyis az ő szavaikkal élve "Gold Master" státuszba lépett. Míg a munkatársak egy része azon tevékenykedik, hogy gondtalan legyen a jövő heti megjelenés, addig egy szűkebb csapat már az első, nagyobb méretűre szánt kiegészítőt tervezi, továbbá nemrég derült ki, hogy már a folytatás is tervben van.
A Pillars of Eternity március 26-án jelenik meg PC-re, Mac-re és Linuxra, de mi legszívesebben már most belevetnénk magunkat a játékba. Ti hogy vagytok ezzel?