2015 sok más egyéb mellett a beteljesült Kickstarter projektek éve is lesz, rengeteg olyan játék jön, ami a várt támogatás többszörösét szerezte meg.
Ezek egyike az Obsidian-féle Pillars of Eternity is, ami beáll a Wasteland 2 és a Divinity: Original Sin sorába, és visszahozza az Infinity Engine-es játékok utánozhatatlan élményét. Szerencsére a fejlesztők is hasonlóan lelkesek: „Az Obsidiannál mindenki elszántan dolgozott azért, hogy a Pillars of Eternity olyan játék legyen, amilyennek a Kickstarter kampány kezdete óta ígértük.” - írta a cég vezérigazgatója, Feargus Urquhart. „A közösség nagyon segítőkész volt a visszajelzéseivel, és szeretnénk megköszönni minden rajongónak, hogy támogatták a fejlesztést, és hogy időt adtak arra, hogy javaslataikat implementáljuk, és így büszkék lehessünk rá.”
Hogy végül büszkék lehetnek-e, azt március 26-án tudjuk meg, ekkor ugyanis elérhetővé válik a játék végleges változata, és néhány játékos napokra bezárkózik szobája sötétjébe. Teljesen megértjük.