Hirdetés

Physics SDK az UE 3.0-ban!

|

Bár nem szokásom, hogy hardveres híreket rakjak kifele, de ezen fennakadt a szemem. Úgy tűnik, hogy az Epic (Unreal), és az Ubisoft (PoP, Splinter Cell) szerződést kötött az AGEIA Technologies-szal, olyan címszóval, hogy a fent nevezett cégek tulajdonjgát képező játékok a jövőben az AGEIA fizikai chip-jét fogják használni. Ez az első ilyesfajta kísérlet a világon, hogy külön chip végzi a fizikai számításokat, és az Ubisoft fél éves vizsgálódás után kijelentette, hogy a cucc eszméletlen effekteket képes produkálni az Unreal Engine 3.0-val. Már pedig ők talán tudhatják, mit nevezhetnek "elképesztő" effektnek. A közeljövőben természetesen újabb bejelentések várhatóak, remélem a technológia hamar el fog terjedni.

Hirdetés

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)