Egyesek a játékipar forradalmasításaként, mások a Microsoft utolsó elkeseredett próbálkozásaként tekintenek az Xbox Game Pass átdolgozására, a redmondi cég azonban értelemszerűen nagyon bizakodó.
Phil Spencer az utóbbi napokban nagyon aktív volt Twitteren, ahol rengeteg kérdést szegeztek neki a szolgáltatással kapcsolatban. Spencer elmondta, hogy szerinte elég egyértelmű, hogy ennyi pénzért nagyon megéri előfizetni, és szerinte ez a modell egészen új lehetőségeket nyithat meg, különösen a néhány órás single player játékok előtt, amiket egyébként nagyon nehezen lehet értékesíteni.
I see XGP as both. The value is pretty obvious for some. And the idea of a new model that could open up opportunities for creativity is where I think we'll end up. Especially for SP games. That's what the model has done in TV but it's not an exact analogy.
— Phil Spencer (@XboxP3) 2018. január 27.
Hozzátette, hogy természetesen a first-party címekkel szeretnék megmutatni, mi mindent lehet kihozni ebből a modellből, de az a cél, hogy külső fejlesztők is csatlakozzanak a mozgalomhoz.
We have a lot of interest from studios who want to see how our recent announcement plays out. We'll lead with our 1P but having XGP turn into a model for more studios is our a goal. And @iocat is a travelling machine...
— Phil Spencer (@XboxP3) 2018. január 27.
Mi nagyon drukkolunk a Microsoftnak, hogy jól süljön el az új Game Pass, mert tényleg van benne potenciál.