Az utóbbi időben egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek azok a youtuberek, akik különböző játékmenet videókat, végigjátszásokat, vicces kis összeállításokat és vlogokat töltenek fel a csatornáikra. Köztük talán a legismertebb PewDiePie, akinek a cikk írásának pillanatában 27821000 feliratkozója van. Mire végzem, meglesz a 28 millió.
Felix "PewDiePie" Kjellberg a Wall Street Journalnek adott interjújában mesélt a videózásról és a benne rejlő lehetőségekről és buktatókról. Kiderült továbbá az is, hogy Pew a szívmelengetően beteg videóival évente négymillió dollárt rak zsebre. És ez még csak a reklámokból származó bevétel, szóba sem került a különböző promóciókból befolyó összeg.
Viszont ahogy Batman is mondta a Street Fighterben, a "nagy hatalom nagy felelősséggel is jár". Az interjúban Kjellberg elmondta, hogy a sikerrel együtt jár az is, hogy folyamatosan a középpontban van, ami persze rengeteg kérdést hoz magával, például hogy "mitől is nőtt ő ekkorára?". "Sokkal jobban szeretném, ha mondjuk olyan ötmillió körüli feliratkozóm lenne" - mondta PewDiePie.
De mitől is lett ennyire sikeres a csatorna? "Sok profi show-val ellentétben én úgy gondolom, hogy sokkal személyesebb kapcsolatot sikerült teremtenem a nézőimmel, lebontva azt a falat, ami köztük és a kulisszák mögött húzódik" - folytatta a sztár.
PewDiePie 2013 második felében a legnézettebb ember volt a YouTube-on és a népszerűsége folyamatosan nő. Ti is szeretitek? Ki a kedvenc videósotok?