Tegnap futott be az Overwatch legújabb frissítése, ami Sombra mellett rengeteg tartalmat és változtatást hozott. Az egyik újítás, hogy mostantól nem pörög vissza a szintlépéshez szükséges XP mennyiség, ha meglépjük a 100-as szintet.
Eddig, ha elértük a 100-at és szintet léptünk, akkor az első 23 szint alatt gyorsabban kaptunk loot boxokat, mivel 1-től 23-ig jelentősen alacsonyabb volt az XP határ, mint 23-tól fölfelé. Ennek vége, az új frissítés következtében mindig 20 000 XP kell majd egy loot box megszerzéséhez. Erre a változtatásra jó oka volt a Blizzardnak.
"Ugyan a rendszer egész jól működött, de arra ösztönözte a játékosokat, hogy 100-as szint után abbahagyják a játékot, és várjanak a következő szezonális eseményre, hogy aztán gyorsan felhalmozhassák az új ládákat."
Teljesen érthető, hogy a fejlesztők nem szeretnék, ha mindenki csak ülne a szintjén és várná az új skineket. Ettől függetlenül a közösség úgy érzi, hogy a Blizzard csak azért csinálta ezt, hogy a loot box eladásokat növelje. Szerencsére egy egyszerű számítás megmutatja, hogy ez tévedés.
Míg a régi rendszerben 100 doboz megszerzéséhez 2 024 000 tapasztalati pont kellett, addig az új megoldással "csak" 2 000 000 kell. Ez azt jelenti, hogy ugyan lassabbnak tűnik a szintezés, valójában több lootot kapunk így, mint azelőtt.
"A változtatásnak semmi köze nincs a loot box eladásokhoz. Szimplán azt szeretnénk, hogy úgy játszhassanak, ahogy ők akarnak. Ez semmi másról nem szól."