Hirdetés

Overwatch - jutalom járhat a tesztelésért

|

A legfrissebb fejlesztői videóban Jeff Kaplan a PTR-ról beszél; arról, pontosan miért fontos, milyen változások jönnek még, és tényleg igaz-e, hogy Sombra túl gyenge, Ana meg túl erős.

Hirdetés

Mindig, mikor a Blizzard egy új Overwatch frissítést készül kiadni, először a PTR-en, azaz a publikus tesztszerveren élesíti, hogy a játékosok segítségével sikerüljön tökéletesíteni a változásokat. Az, hogy mit változtatnak, nem véletlenszerűen dől el, gondosan vizsgálják, mit hogyan érdemes módosítani, és aztán várják a megerősítést vagy a visszajelzéseket azzal kapcsolatban, mi jó és mi nem jó.

A fenti videóban Kaplan elmondta azt is, hogy konzolra nem tudják elhozni a PTR-t, mert nincs akkora szabadságuk a PS4-et és az Xbox One-t illetően. Ugyanakkor a PTR-nek köszönhető, hogy nem kell sokat várni a konzolos frissítésekre.

Említette továbbra Sombrát, aki szerinte nagyon erős, csak sokan nem tudják, hogyan használják ki az erejét. Őt egyébként is inkább támogató hősként érdemes használni, nem támadóként. Roadhog kampóját nem hagyják, addig piszkálják, amig mind a vele, mind az ellene játszók számára megfelelő lesz, és azon is dolgoznak, hogy D.Va jól counterelhető legyen. Ana viszont nem fog sokat változni, apróbb módosításokkal teszik őt jobbá.

Szóba került, hogy hogyan csábítanák a játékosokat a PTR-re, és bár gondolkodnak azon, hogyan lehetne jutalmazni a tesztelésben segítőket (egy skin biztos sokakat vonzana, khm), inkább a játék fejlesztésére koncentrálnak.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)