Előfordult már, hogy néztétek a meccs végi Play of the Game-et, és nem értettétek, miért épp azt a jelenetet tartotta a játék a legjobbnak a meccs során? Torbjörn talán az egyik olyan, aki legkevesebbszer érdemli meg a dícséretet, hiszen gyakran előfordul, hogy míg ő valahol kolbászol, a pontokat a tornya szedi be helyette. Egy tornyot jól elhelyezni mégiscsak könnyebb, mint jó célzással aratni.
Ellenben egy koncentráltan, ügyesen támogató Mercy nem kap elismerést, holott talán rajta múlott, hogy csapata gyorsan és hatékonyan teljesíteni tudta a feladatot. A Blizzard is tudja, hogyan javíthatna ezen, és a vezető szoftvermérnök, Rowan Hamilton elmagyarázta, hogyan működik a dolog.
"A gép bevesz néhány számot, majd kiad néhány másikat. Nehéz ebből kitalálnia, mi az igazán menő. Folyamatosan nézzük a Play of the Game-et, és rengeteg adatot gyűjtöttünk arról, milyen Play of the Game-eket láttak a játékosok. Látjuk, hogy mely karakter miért lesz kiválasztva a gép által."
Súlyozni fogják az eseményeket, így hiába öl meg három játékost gyors egymásutánban Widowmaker, ha Mercy épp két másodperccel a vége előtt éleszti újra teljes csapatát. Már most is fejlesztették egyébként a PotG-t a korábbi állapothoz képest. A rendszer nézi, milyen nehéz volt egy lövést hatékonyan kivitelezni, milyen gyorsan és messze mozgott az áldozat.
Ti voltatok már a meccs legjobbja? Melyik karakterrel sikerült elérni?