A tegnap esti PTR frissítés nem csak az új Overwatch térképet hozta be, de változtatott három hős statisztikáin is. Ugyan ezek nem nagy volumenű átdolgozások, éppen elegek ahhoz, hogy átbillentse a játékegyensúlyt.
McCree az új verzióban már 0,2 másodperc után kezdi el bemérni ellenfeleit a Deadeye aktiválása után (ez korábban 0,8 volt) és az első másodperc után már 80 sebzést fog leadni a célpontokra (ez korábban 20 volt). A fejlesztők szerint erre azért volt szükség, mert ugyan McCree ultija egy nagyon erős eszköz, mégsem volt nagyon hasznos, lévén szinte azonnal megszakítják.
Reapernél is hasonló a helyzet. A jelenlegi passzívjával kap életbogyókat, ha megöl valakit, ami tök jó, ha a játékos előnyben van, és folyamatosan gyilkol. Hátrányból játszva azonban nem sokat ér, így lecserélték ezt egy lifesteal-szerű megoldásra. Ezentúl minden leadott sebzés 20 százalékát HP-ként visszakapja a karakter.
Roadhog kampó és lövés-kombója picit túl erős volt, így Scrap Gun sebzését 33 százalékkal csökkentették, míg a tár méretét eggyel növelték és a lövés sebességét 30 százalékkal felpörgették. A karakter fejének mérete is csökkent picit, mert a fejlesztők úgy érezték, hogy a hitbox aránytalanul nagy volt a többiéhez képest.
Ezen kívül volt még néhány UI változás, például már nincs "Rate match" opció a mérkőzések végén. Minden apróságot megtaláltok az Overwatch hivatalos oldalán.