Javában készül már az Oddworld: Soulstorm, ami az eddig látott anyagok alapján simán hozza az előző részek hangulatát. Sőt, úgy néz ki, hogy a játékmenettel is elégedettek lehetnek majd a sorozat rajongói, illetve az újoncok is.
Néhány külföldi újságírónak lehetősége nyílt elvinni egy próbakörre a játékot, amiről így jó pár érdekességet megtudhattunk. A korábbi részektől eltérően a Soulstorm már egy 2.5D-s platformer lesz, de ez a változás valószínűleg nem zavarja majd a 2D-s perspektívához szokott játékosokat. A tesztelhető küldetésben Mudokonokat kellett kiszabadítani egy gyárból, és persze többféle módon lehetett megoldani a feladatot.
Ha a lopakodás mellett dönt a játékos, akkor az őröket kicselezve, illetve a figyelmüket elterelve haladhat végig a pályán. Persze úgy is lehet teljesíteni a küldetést, hogy craftolható bombákkal és Molotov-koktélokkal szórjuk meg ellenfeleinket, ami egy fokkal látványosabb, mint az osonás. A segítségre szoruló Mudokonoknak egy játékbeli menün keresztül adhatunk utasításokat, hogy minél hamarabb a pálya végén lévő portálhoz tereljük őket.
Hab a tortán, hogy a pálya egyes elemeit el is pusztíthatjuk, így például alkalmazhatunk olyan technikát is, hogy követőinkkel együtt ugrálni kezdünk egy gyengébb platformon, ami aztán leszakad, egyenesen az alatta lévő őrök fejére. Összességében tehát elég sok újítást vezettek be a fejlesztők, és szerencsére látványvilágát tekintve sem lesz gyenge a Soulstorm. Ez utóbbiról ti is meggyőződhettek, ha belelestek az alábbi galériába.
Hogy tetszik?