Még mindig akadnak tisztázatlan kérdések a virtuális valóság új hullámát vezető Oculus Rift körül, például még mindig nem lehetünk benne teljesen biztosak, milyen szintű exkluzivitást élvez a headset bizonyos játékok esetében. Az viszont elég egyértelműnek tűnik, hogy a Maces támogatásra egyelőre nem érdemes számítani.
Erről az Oculus alapítója, Palmer Luckey mesélt nemrég, az ezzel kapcsolatos válaszát egy elég kemény mondattal nyitva: "Ez az Apple-ön múlik, ha egyszer csinálnak egy elég jó számítógépet, akkor megoldjuk [a Mac-támogatást]." Ezzel persze nem szerette volna becsmérelni az Apple gépeit, viszont a Mac-gépek gyártója egyszerűen nem azokat a szempontokat tartja szem előtt, amik a VR-hoz elengedhetetlenek: "Egyszerűen arról van szó, hogy az Apple-nek nem elsődleges szempont egy csúcskategóriás GPU. Megvehetsz egy hatezer dolláros Mac Pro-t a sorozat csúcsát jelentő AMD FirePro D700-zal és az még mindig nem felel meg az ajánlott konfigurációnknak" - mondta Luckey.
Így pedig egyszerűen nincs olyan része a Maces közönségnek, aki VR-játékok túlnyomó részét futtatni tudná, ami egyszerűen feleslegessé teszi a platform támogatását az Oculus szempontjából. A fenti videón egyébként rengeteg másról is beszél Luckey, például szóba került a Rift ára, a versenytársak, vagy az, hogyan is készülnek a headset rajtjára, úgyhogy mindenképp érdemes megnézni.