Rögtön hozzátenném, hogy a két kártya teljesítményének összevetése csupán egy alkalmazásra értendő, a Unigine Heaven Benchmark alatt mutatott képkocka sebességek lettek összehasonlítva a két vezérlőnél. Sajnos a párharcot élőben nem láthatjuk, ám Tom Petersen, az NVIDIA fő technikai marketingese egy prezentációs dia segítségével így is remekül elmagyarázza, hogy a DX11-es jelentsor egyes részein mekkora különbség is keletkezett a két grafikus kártya között.
Mindeközben a mellette üzemelő tesztkonfigon "élőben" is fut a tesszelálást erősen kihasználó 3D-s alkalmazás, illetve egy kis betekintést is nyerhetünk abba, hogy az eljárás tulajdonképpen hogyan is működik. Egyéb, kiváltképp valós játékokban mért sebességekre most sem derült fény, ami miatt kicsit aggódhatnak az NVIDIA rajongói. Egy ideje csak a vezérlő tesszelálási teljesítményén van a hangsúly, ami ugyan jól hangzik, ám a Heavenben alkalmazott részletességgel még jó ideig nem fogunk találkozni a PC-s játékok piacán.
A videót az is nézze meg feltétlenül, akit korábban már elcsábított a GeForce 3D Vision technológia, melynek amolyan kiterjesztett változataként érkezik a 3D Vision Surround, amely több monitoron kínál 3D-s hatást. Mivel kamerán keresztül nehezen jönne át az élmény, ezért csupán egy "statikus" állapotot látni, de a technológia talán így is elég figyelemfelkeltő ahhoz, hogy pár napig ismét az új GTX-ekről beszélgessen mindenki.
A HD-felbontású változat megtekintéséhez kattintsatok erre a linkre!