A múlt héten felröppent a hír, miszerint a Nintendo nem fizet, ha egy játék nem elég kelendő, igaznak bizonyult. A Nintendo ugyan pletykának minősítette a Gamasutra értesüléseit, most egy fejlesztő számokkal is alátámasztotta állítását.
A fejlesztők tehát nem kamuztak, létezik az a bizonyos WiiWare korlát. Észak Amerikában a 16 MB-nál nagyobb játékoknál 6.000 példány, Európában 3.000, míg a 16 MB-nál kisebb alkotások esetében az amcsiknál 4.000, Európában 2.000 a minimum célkitűzés. Amennyiben egy játékból két év alatt sem sikerül eladni a megkövetelt darabszámot, a Nintendo nem fizet. A sikeres játékok után viszont 65/35 arányban tejel a cég, ami nem is rossz, tudván, hogy a 65 százalék megy a készítőknek. Ilyenkor pedig a fejlesztők minden darab után megkapják a jussukat, nem csak a kötelező darabszám felett értékesített darabok után.
Ezzel a játékkal nem volt ilyen gond...