Nem kapott túl jó értékeléseket a tavaly szeptemberben megjelent Crysis Remastered, mivel a Cryteknek valahogy sikerült egy rakás dolgot elszúrnia benne, és ezzel együtt nem is javított ki mindent, ami annak idején nem működött jól. A PC-s változatot a kritikusok egy kicsit kevésbé ekézték, mint a konzolosokat, de a játékosok mindegyiket ütötték.
Miközben a fejlesztők nem reagáltak érdemben arra, hogy konzolon az eredeti megjelenéshez hasonlóan most is kimaradtak olyan elemek, amik PC-n megvoltak (bár az Ascension pálya legalább most bekerült), legalább egy picit jobbá tették most az élményt a PS5-ös és Series X|S-es játékosok számára.
Mától a következő módok közül lehet választani (a fejlesztők Reddit-posztja alapján, amit a javítások teljes listája miatt is érdemes átnézni):
PlayStation 5
- Performance: 1080p / 60 fps
- Quality: 1080p / 60 fps
- Ray tracing: 1440p / 60 fps
Xbox Series X
- Performance: 1080p / 60 fps
- Quality: 4K / 60 fps
- Ray tracing: 1440p / 60 fps
Xbox Series S
- Performance: 1080p/ 60 fps
- Quality: 4K / 30 fps
- Ray tracing: 1080p / 30 fps
Ez utóbbinál érdekes, hogy Quality módban papíron 4K-t tud - a konzol esetében a Microsoft igyekezett hangsúlyozni, hogy 1440p-nél többre ne számítsunk. A Digital Foundry el is vitte egy körre az xboxos változatot, és mint kiderült, valóban rosszul lőtte be a Crytek a célt: a játék Series S-en a 30 fps-t sem tudja tartani ilyen magas felbontás mellett, a többi platformon pedig küzd a 60 fps elérésével.
Ti nekimentek még egyszer csak ezen patch miatt?