Hirdetés

Nem mindenben szebb az elődjénél a Marvel’s Spider-Man 2

|

Az Insomniac remek munkát végzett Pókember legújabb kalandjával, de volt, ahol lejjebb kellett csavarni a látványt.

Hirdetés

Az Insomniac tolmácsolásában megszületett Marvel's Spider-Man szeptemberben már az ötödik születésnapját ünnepelte, a később kiadott PlayStation 5-ös és PC-s változatok azonban gondoskodtak róla, hogy egy cseppet se érezzük kopottnak a látványt.

Így aztán a ma megjelent folytatásnak, a Marvel's Spider-Man 2-nek nem volt könnyű dolga, hogy rálicitáljon az eredeti formájában is mutatós elődjére, ám ahogy tesztünkben is írjuk, a PlayStation Studios szárnyai alatt dolgozó fejlesztők megugrották a lécet, miközben az eseményeknek otthont adó játékteret is jelentősen kibővítették. A jelek szerint ugyanakkor nem mindenben fejlődött a látvány.

Hirdetés

A Nick930 nevű videós szemléletesen járta körül, miként mutat egymás mellett a PlayStationre kiadott Marvel's Spider-Man Remastered és a frissen debütált folytatás, amely alapján nem lehet letagadni a fejlődést, de azért kiszúrható néhány kompromisszum is.

Mielőtt továbblépnénk, mindenkinek meghagyjuk a lehetőséget, hogy rákukkantson a videóra, ami szűk 38 percen át elemzi a helyzetet:

A Kotaku vonatkozó cikke részben Nick930 anyaga, részben a szerző Zack Zwiezen saját tapasztalatai alapján körbejárta  a témát, és a következő tapasztalatokat vonta le:

  • A Marvel's Spider-Man 2-ben kevesebb ember rója az utcákat, ami valószínűleg annak tudható be, hogy az Insomniac cserébe változatosabb biomasszával töltötte meg a várost.
  • Egyes kisebb részletek, például a szemetesek tartalma vagy az utcán heverő újságok mintha kevésbé kidolgozottak lennének.
  • A távolból szemlélve bizonyos objektumok (pl. rádiótornyok, az épületekre szerelt klímák, fák) nem olyan részletesek, vagy teljesen hiányoznak.

Az utóbbi magyarázata lehet hogy Queens és Brooklyn hozzáadásával csaknem kétszeresére nőtt a virtuális New York, Nick930 viszont az X-en felhívta rá a figyelmet, hogy másodlagos SSD-re telepítve a játékot egy bug jelentkezik, ami befolyásolhatja a részletességet, így meglehet, hogy ez a "kompromisszum" még javításra kerül.

Addig is pedig élvezhetjük az olyan fejlesztéseket, mint a szebb textúrák és karaktermodellek, a felhőkarcolókon tükröződő épületek, a jelentősen sűrűbb forgalom vagy a víz élethűbb fizikája, ami egyébként minden grafikai opció mellett szépen, egyenletesen fut.

A GS YouTube csatornája csak rád vár!

Videótesztek, magyarázók, érdekességek, beszélgetések, livestreamek, végigjátszások, magyar feliratos előzetesek.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)