Már tavaly megszellőztették a fejlesztők, hogy miközben gőzerővel zajlanak az inXile következő - immáron AAA kategóriás, Unreal Engine 5-re építkező - szerepjátékának előkészületei, a Wasteland 3 pátyolgatását sem hagyják abba. Ráadásul a gondoskodás nem merül ki pusztán hibajavításokat és kényelmi funkciókat tartalmazó patchek formájában, hanem újabb kihívások elé tervezik állítani az arizonai rangereket.
A múlt héten aztán végre megtörtént a bejelentés, június 3-án befut PC-re, PlayStation 4-re és Xbox One-ra a The Battle of Steeltown kiegészítő, amely a címbéli városba kalauzolja a játékosokat, akiknek Saul Buchanan utasítására gondoskodniuk kell arról, hogy újrainduljanak az elapad fegyverszállítmányok.
Már a közlemény megfogalmazása is sejteni engedte, hogy az első sztori-DLC nem az utolsó is, de Brian Fargo Twitter-bejegyzése minden kétséget eloszlatott, és egyértelművé tette, hogy az ilyen típusú tartalmi bővítmények tekintetében hányig hajlandó elszámolni a stúdió. Nos, kettőig, ami azt jelenti, hogy a Wasteland 3 a The Outer Worlds stratégiáját követi.
There will two expansions in total for Wasteland 3 and we add content into Ranger HQ and provide extra audio throughout the main game to increase reactivity. Plus, we added quite a few more songs for the game.
— Brian Fargo (@BrianFargo) April 15, 2021
We hope you enjoy...
Értelemszerűen a második kiegészítőről még nem beszélt az inXile alapítója, ezért nem tudni, hogy a The Battle of Steeltownhoz hasonlóan beépül-e az alapjáték cselekményébe, vagy annak lezárása után veszi fel a fonalat. A DLC-ktől függetlenül kicsit felturbózzák a ranger bázist, több szövegre (természetesen szinkronizáltra) számíthatunk, hogy ezzel is fokozzák a Wasteland 3 reaktív jellegét. Továbbá új zenékkel bővítik a repertoárt.