Kész rejtély, hogy miért kapott egy második esélyt is a Tuque Games (ma már Invoke Studios) a Wizards of the Coast döntéshozóitól miután úgy bukott orra a 2021-ben megjelent Dungeons & Dragons: Dark Allience-szel, hogy még nézni is rossz volt. A csapat bevallottan nem rendelkezett elegendő erőforrással ahhoz, hogy épkézláb történetet kerekítsen R. A. Salvatore karakterei (Drizzt Do'Urden, Catti-brie, Harcpöröly Bruenor és Wulfgar) köré, ehelyett egy alibi-kampányra sikerült elpocsékolni a Csarnok Vándorait.
A Dungeons & Dragons: Dark Alliance-re ennek ellenére lecsapó vásárlók tragédiája, hogy a játék többi aspektusa sem sikerült kiemelkedőre, és akkor még finoman fogalmaztunk, a látványtól senki sem dobott hátast, a harcrendszer meg kevés volt ahhoz, hogy elvigye a hátán az egyedül dögunalmas, kooperatív fókuszú élményt.
A végeredményt fanyalogva fogadták a kritikusok és a játékosok is, az pedig rosszat sejtetett, hogy feltűnően hamar elengedték a fejlesztők Dungeons & Dragons: Dark Allience kezét. Bár nem azonnal, de végül bekövetkezett a pillanat, amire számítani lehetett. A csapat a Steamen közölte, hogy február 24-én lelövi a szervereket, aznap pedig a játék értékesítését is befejezi. Akinek a mai napig ott pihen a könyvtárában vagy van egy lemezes példánya a polcon, annyit érdemes tudnia, hogy single-player módban játszható marad, az Echoes of the Blood War kiegészítő úgyszintén, "csak" az élmény velejét adó kooperatív kaszabolásnak kell búcsút intenie.
Szóval miután ily ékes példáját adta hozzá nem értésének, a Wizards of The Coast 2022-ben egy AAA kategóriás Dungeons & Dragons játék fejlesztésével bízta meg a csapatot. Ne is kérdezzétek...