Június 8-án rajtolt el a Steamen korai hozzáféréssel a Reissad Studio ultrarealisztikus, multis, testkamerás nézetű FPS-e, a Bodycam, amely az Unreal Engine 5 erejének köszönhetően olyan érzetet kelt, mint ha valós helyszíneken lövöldöznénk és valódi harcokban vennénk részt.
Az alkotás gyorsan megtalálta a maga táborát, akik lelkesen várják az új frissítéseket, a fejlesztők pedig rendszeresen készülnek is új tartalmakkal, javításokkal. A Bodycam nemrég egy vadonatúj térképpel is frissült, ami felháborodást keltett, mivel a pályán több olyan graffiti is megjelent, amely a neonáci és fehér felsőbbrendűséget hirdető csoportok által használt szimbólumot mintázott.
Az Abandoned Hospital nevű térkép falain az 1488-as szimbólum jelent meg, amely két fehér felsőbbrendűségi referencia kombinációját jelenti. A 14 a David Lane által kitalált szlogenre, a 14 szóra utal, aki a The Order nevű terrorszervezet tagja volt és 190 év börtönbüntetésre ítélték. A kifejezést ő maga haználta.
A 88 pedig az ábécé nyolcadik betűjét jelöli kétszer, ami a HH-t jelenti, vagyis a Heil Hitler rövidítése. Egyúttal 1488 utal Lane fehér felsőbbrendűséget hirdető "88 szabály" című manifesztumára is, amelyben többször is használta az 1488-at.
A PCGamesN megkereste a Reissadot, hogy kommentálja a dolgot, a stúdió pedig elmondta, hogy az említett graffitiket eltávolította, és kihangsúlyozta, hogy az érintett térkép létrehozásához használt eszközöket nem maga tervezte, egy külcső forrásból származik:
"Egyes játékosok felhívták a figyelmünket rá, és sokakhoz hasonlóan nekünk sem volt fogalmunk arról, hogy ez a számsorozat egy szimbólum. Ez ráadásul egy Unreal eszközcsomagból származó graffiti volt, amit nem mi készítettünk. A lehető leggyorsabban kijavítottuk a graffitit, és értesítettük a csomag készítőjét a hibáról".