Bár az általatok elképzelt tökéletes FPS az akcióról szólt, a belső nézetes puzzle-játékokkal is elég jól szórakoztunk az elmúlt években. Az Antichamber és a Stanley Parable megmutatta, milyen könnyű a már megszokott és elvárt játékhagyományok felborításával összezavarni a játékosokat, de a Museum of Simulation Technology még magasabbra teszi a lécet.
Az egyetemistákból álló Pillow Castle csapata tavaly még csak techdemóként mutatta meg a projektet, de a vezető programozó keze alatt mára egy komolyabb demó is elkészült. Ebben a legtöbb fejtörő kulcsa a perspektívához és a hozzá kapcsolódó képi illúziókhoz kapcsolódik. Ugyanis ha a játékban felkapunk egy tárgyat, majd elkezdünk szaladgálni vele, látszólag nem változik a mérete, de valójában mégis nagyobb vagy kisebb lesz. Erre a viszonylag egyszerű ötletre viszont egészen sokféle feladványt sikerült felépíteni, amik közül jó néhányat láthattok az alábbi videóban.
Egyébként mivel ennyire épít a térlátásunkra, van egy olyan érzésem, hogy a Museum of Simulation Technology még jobban működne egy VR-headsettel.
Nektek hogy tetszett a demó?