2012-ben jelentette be a TaleWorlds Entertainment, hogy dolgozik a játékon, de 2011 nyarán kezdte fejleszteni. Most már tényleg nincs nagyon messze a megjelenés.
Még évet sem mernek ígérni, viszont a játék Steam adatlapját aktívan frissítik. A héten közzétett posztban írtak a Skirmish módról, melyben két hatfős csapat eshet majd egymásnak, és nem segítik őket gép által irányított társak. Három pont elfoglalásáért kell küzdeniük, és amelyik csapat épp kevesebbet birtokol, annak morálja folyamatosan kúszik lejjebb, míg végül teljesen elfogy. A meccs végére két pont eltűnik, ezzel is felpörgetve az eseményeket. A győzelem kulcsa a kommunikáció és a hatékony csapatmunka. Mivel nem akarják a játék alapjait nagyon megbolygatni, a kasztok közti erőkülönbségeket pedig úgy kompenzálják, hogy a gyengébbek többször, az erősebbek kevesebbszer indulhatnak csatába. Minden egységnek lesz egy ára, a játékosok pedig minden karakterválasztásnál költenek a pontjaikból. A körök végén az el nem költött pontok megmaradnak, így akár ezt is be lehet építeni a taktikába.
Ezt a módot fogjuk tudni tesztelni hamarosan egy zárt bétateszt keretében, melynek további részletei egyelőre nem ismertek. Kíváncsian várjuk, hogyan sikerül.