Még mindig nem vagyunk róla teljesen meggyőződve, hogy a videojáték-ipar 2024-es felhozatala képes lesz akár csak megközelíteni a tavalyit, nemhogy felülmúlni azt, de az már biztos, hogy ez az év sem telik majd el szürkén, eseménytelenül. Az első szenzációt már el is könyvelhettük a Palworld minden várakozást túlszárnyaló debütje képében, a Pocket Pair pokémon-szerű szörnyekkel és lőfegyverekkel teli túlélőjátékából egy szempillantás alatt elfogyott egymillió példány. Majd kétmillió, hárommillió és meg sem állt hétmillióig.
Nemcsak az érdeklődés és a vásárlási kedv volt azonban kiugróan magas az elmúlt napokban, hanem a játékosok aktivitása is. Miközben e sorokat írom, több mint 900 ezren építkeznek, barkácsolnak, harcolnak és fognak rabszolgamunkára (mert azt is lehet) különféle lényeket a játékban. De ez semmi a Palworld mai és egyben az eddigi csúcsához képest: már 2 018 905 egyszerre online játékosnál tart, megelőzve az eddigi ezüstérmes Counter-Strike 2-t (1 818 773 fő) és apránként közelítve a PUBG elképesztő rekordjához (3 257 248 fő).
Mivel egyelőre nem mutatja a fáradás jeleit a Palworld, érdemes felkészülni rá, hogy a következő napokban, talán hetekben újra és újra megdönti a saját rekordját, és talán még a Steam abszolút csúcstartóját is megfosztja a trónjától. És ha ez valakinek nem tetszik, akkor ne kezdje el zaklatni a fejlesztőket, halálos fenyegetéseket küldve nekik, mert azzal csak saját magáról állít ki bizonyítványt. Abban, egyébként, hogy az imént vázolt bravúr megvalósuljon, fontos szerepük lehet a csapat által tervezett fejlesztéseknek.
[The Future of Palworld]
— Palworld (@Palworld_EN) January 24, 2024
We would like to share with you our roadmap for Palworld.
Sales have far exceeded the development team's expectations, and we are currently experiencing many problems due to excessive access congestion, among other challenges.
We will prioritize… pic.twitter.com/UKD2HFRaG4
Első körben a felhasználók által jelentett bugoknak esnek neki, és csak utána kezdik el az egyes funkciók csiszolgatását, beleértve a szörnytársak MI-jének és útkeresésének javítását. Később pedig olyan újdonságokra koncentrálnának, mint a PvP, az endgame tartalmakat feldobó raid bossok és külön PvP aréna az egymással harcoló palok számára. De finomítani szeretnének az építkezés rendszerén is, továbbá bevezetnének új szigeteket, palokat és bossokat, miközben felzárkóztatnák az xboxos verziót, és lehetővé tennék, hogy a két platform tábora együtt játszhasson (crossplay funkció).