Hirdetés

Mirror's Edge Catalyst - kooperatív móddal is próbálkoztak a fejlesztők

|

A Mirror's Edge Catalyst készítői néhány érdekes kérdésre válaszoltak a játék fejlesztését illetően, ami közben kitértek a többi játékossal való interakcióra is.

Hirdetés

Hamarosan a boltokba került a Mirror's Edge Catalyst, így a játék fejlesztése gyakorlatilag egy lezárt történet. Ennek néhány érdekes állomásáról mesélt nemrég az EA DICE egyik tagja, Jeremy Miller egy interjúban.

Szóba került például Glass városa, amit a való világból Japán, főleg Tokió ihletett, a kivitelezésében pedig a Frostbite motornak volt komoly hatása:

"Az első Mirror's Edge innovatív volt abban, ahogy a színeket és a megvilágítást használta, így fontos volt nekünk, hogy ezt meg tudjuk ismételni, de egy sokkal magasabb szinten, dinamikusabban. A modern, letisztult és minimalista környezeteinkben nagy hangsúly van a felületek minőségén és a megvilágításon, amiben a Frostbite remek szolgálatot tett"

Miller véleménye szerint maga a játék még jobban fog kinézni, mint a róla kiadott screenshotok, ráadásul a motor segítségével ezt ugye töltőképernyők sem törik meg. A vizuális elemek segítségével még azt is stílusosan tudják érzékeltetni, mennyi lendületet gyűjtöttünk Faith szerepében, így a DICE tényleg odatette magát a látvány terén.

Végül elmondta, hatalmas lesz a bejárható terület, aminek a megtervezésekor könnyebb és több hozzáértést igénylő útvonalakat is terveztek egy azon területen belül. Ez utóbbiak megtalálásában akár a más játékosok által elhelyezett Beat Location Emitterek is segíthetnek majd, amik a szólóban történő, mégis részben társas játék egyik fontos elemét jelentik majd.

Az időfutamok és a Beat L.E.-k rendszerén kívül viszont más multis módokkal is kísérleteztek a Mirror's Edge Catalyst készítői, bár végül a kompetitív és kooperatív módok közül mindegyiket elvetette a csapat:

"Sok különböző feature-t és irányt kipróbáltunk és komolyan úgy érezzük, az offline rendszer, amit végül választottunk nyújtja a legjobb játékélményt ebben a játékban"

Ezekben egyébként nem csak a toplistákon tűnhetünk majd fel mások játékaiban, ugyanis különböző hirdetőtáblákat és képernyőket is meghackelhetünk majd. Ha pedig meg szeretnénk megosztani az általunk kreált kihívásokat, a Mirror's Edge Catalyst társalkalmazása, a Beat lesz majd ebben a segítségünkre.

Mit gondoltok, valamelyik folytatásban esetleg számíthatunk komolyabb multis módra?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)