Alapvetően jól hangzik, hogy folyamatos tartalmi frissítésekkel tartsanak naprakészen egy digitális terméket, azonban a játék mint szolgáltatás modellnek számos buktatója is lehet: egyrészt az érdeklődés hiányával szép lassan elhal a játék és nem kapjuk meg a beígért tartalmakat (valószínűleg így jár a Marvel's Avengers), másrészt túlzásba is lehet vinni a dolgot, például a játékélményt rontó mikrotranzakciókkal és reklámokkal (az NBA 2K21 tipikusan ilyen).
Hogy a Warner Bros. Interactive Entertainment milyen megközelítést alkalmazhat a közelgő játékait illetően, arra a Warner Bros. Home Entertainment karrieroldalán nemrég megjelent gyakornoki hirdetés utal.
A gyártási részleghez csatlakozó leendő újonc keresése során általánosságban véve a szokásos információkat osztották meg a munkaköri körülményekkel, a pluszokkal és a napi teendőkkel kapcsolatban, viszont a bevezetőben olvasható egy érdekes részlet. Eszerint a WBIE jelenleg számos új projektben vesz részt az alkalmi játékoktól kezdve az olyan fontosabb címekig, amelyek jól ismert franchise-okhoz kötődnek, minden platformon (konzolon, digitálisan, mobilon) megjelennek és nagy hangsúlyt fektetnek az élő szolgáltatásokra.
Az oldal nem említ konkrét játékokat, de a korábbi bejelentések alapján nem nehéz kitalálni, hogy mikről lehet szó. Formálódik ugyanis náluk többek között a Gotham Knights a WB Montréaltól, a Suicide Squad: Kill the Justice League a Rocksteady fejlesztésében, a Black 4 Blood a Turtle Rocktól, vagy a Hogwarts Legacy is az Avalanche Software tálalásában. Azt is érdemes megemlíteni, hogy a live service nem jelent egyet Destiny-szerű állandó online jelenlétettel, a Warner. simán tervezhet velük hosszú távra és hónapokon, sőt éveken keresztül is életben tarthatja őket új tartalmakkal, visszatérő eseményekkel és mikrotranzakciókkal.