Hirdetés

Milyen játékokat ajánl nektek idén a Naughty Dog, amit nem ők készítettek?

|

A világ egyik legsikeresebb stúdiója megnevezte az idei év legjobb címeit.

Hirdetés

Lassan búcsúzunk 2021-től, s ahogy az ilyenkor lenni szokott, az interneten (is) burjánzanak a különféle évösszefoglalók, nemrég például a Metacriticen néztünk meg az elmúlt 12 hónap legjobbra értékelt játékait.

Ezúttal nem más, mint a The Last of Us és az Uncharted mögött álló Naughty Dog csapata tárta fel, hogy melyek voltak a kedvenc címeik 2021-ből.  Márpedig  ha valakire, akkor rájuk érdemes figyelni, hiszen van némi fogalmuk arról, hogy mitől is döglik az a bizonyos légy.

Hirdetés

A stúdió összefoglalójában a Bugsnax, a The Dark Pictures Anthology: House of Ashes, az Inscrypction, az It Takes Two, a Metroid Dread, a Returnal, a Deathloop, a Fortnite és a Frostpunk kapott említést. A lista nagy része valóban idei címekből áll, míg a korábban megjelent Fortnite értelemszerűen a 2021-es tartalombővítések, a Frostpunk pedig a macOS-es és iOS-es verzió kiadása miatt kerülhetett be a válogatásba.

Az egyes játékok kapcsán a Naughty Dog prominens arcai fejtették ki, hogy mivel nyűgözték le őket. Az It Takes Two-ról például a társelnök Evan Wells azt mondja, hogy rajong a platformerekért, a Hazelight Studios alkotása pedig remek játékmenettel, lenyűgöző kirakósokkal, nagyszerű sztorival és csodálatos művészeti iránnyal kombinálja a műfajt.

A GS YouTube csatornája csak rád vár!

Videótesztek, magyarázók, érdekességek, beszélgetések, livestreamek, végigjátszások, magyar feliratos előzetesek.

A Nintendo Switch-exkluzív Metroid Dreadet Washim Khan, a Naughty Dog karakterek mögött álló technológiájáért felelős igazgatója méltatja a kielégítő játékmenetéért, a lenyűgöző hangulatáért és az elragadó történetéért.

"A Returnal teljesen magával ragadó, nagy szakértelemmel hangolt gameplayt és lenyűgöző látványt nyújt."

- ezek pedig már a stúdió alelnöke, Arne Meyer szavai a nyár óta szintén a Sony szárnyai alá tartozó Housemarque Oy áprilisban megjelent sikerjátékáról. Az időhurkos lövölde kapcsán az animációs igazgató Jeremy Jates is kifejtette a véleményét: szerinte a finn kollégák mesterien hatékony munkát végeztek a tervezéssel, s hozzánk hasonlóan kalapáló szívvel és izzadó tenyérrel küzdötte át magát az Astropos bolygó rémségein.

Ami pedig az év másik nagyra értékelt időhurkos kalandját, a Deathloopot illeti, ehhez a fejlesztési igazgató Waylon Brinck, valamint a játékokért felelős igazgatók, Matthew Gallant és Kurt Morgenau is intéztek néhány dicsérő mondatot. Utóbbi szerint az Arkane Studios csúcsra járatta az immerzív szimulációt, miközben egy teljesen egyedi struktúrát alkotott.

"Ez egy olyan egyszerű alapfelvetés, de mégis nagyon összetett, ahogy játékosként kibogozod az egészet. Briliáns munka."

- mondja a vezető, aki olyan játékok fejlesztésében töltött be kulcspozíciókat, mint a TLOU - Part II, vagy az Uncharted - The Lost Legacy.

A Naughty Dog összefoglalója itt olvasható teljes hosszában.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)