A történelem ismétli önmagát, ahogy 2013-ban, úgy most is egy Geoff Keighley által szervezett videojátékos rendezvényen sétált fel a színpadra Sean Murray, a Hello Games társalapítója és ügyvezetője, hogy bemutassa a nyilvánosságnak a stúdió legújabb játékát. Akkor a sokat ígérő No Man's Skynak tapsolhatott a közönség, s bár megjelenésekor rengetegen csalódtunk benne, a Murray csapata nagyon szépen kikalapálta a játékot, rengeteg tartalommal, funkcióval és lehetőséggel vértezte fel azt az évek során.
Reméljük, hogy a párhuzamnak itt vége is szakad, és a Light No Fire rajtja simábban zajlik majd, a nyitott világú túlélőjáték pontosan azt fogja nyújtani, amit ígér, és nem kevesebbet. Többet persze szabad, azért senki sem orrolna meg a Hello Gamesre.
Míg a No Man's Sky a világűr végtelenségét kínálta a játékosoknak, addig a Light No Fire egy rendkívül részletgazdag, határok nélküli nyitott világba invitálja őket, egy új Földre, ami procedurálisan generált, erőteljes fantasy vonásokkal bír, és csak arra vár, hogy felfedezzük a többi játékossal összefogva. Az első trailer alapján a játékmenet részét képezi majd a harc éppúgy, mint a nyersanyagok gyűjtögetése, a barkácsolás és az építkezés. És hogy ne kelljen lejárnunk a lábunkat, míg eljutunk A-ból B-be, gyorsan vágtató, vagy magasan szárnyaló jószágok hátára pattanhatunk.
Megjelenési dátum még nincs, és egyelőre csak a PC-s (Steam) verziót jelentették be.