A Duke Nukem Forever kritikai fogadtatása finoman szólva is vegyes, inkább a negatív felé tendál, bár gyanítható, hogy az eladásokat még ez sem fogja érdemben befolyásolni.
Mi vigyorogva ültünk fel arra az időben másfél évtizedet visszahaladó hullámvasútra, amit a Duke Nukem Forever jelképez (teszt a júniusi GameStarban), mások nem voltak elnézőek a szőke macsóval szemben, sőt igyekeztek annyira kemények lenni, amennyire csak papíron lehet az ember. Vastagon fogott a toll, amikor a tapasztalatokat és a benyomásokat kellett végső értékelésként számok formájába ölteni.
Ilyen helyzetben azt hinné az ember, hogy a fejlesztést befejező Gearbox, vagy a játékot a 2K Games logója alatt kiadó Take Two sértődik meg, és kezd nyilatkozatháborúba a sajtóval. Ők fülük botját sem mozgatták, elvégre nem 90 százalékos értékelésekkel fizetik a számlákat, hanem ropogós zöldhasúval.
Hisztizni kezdett viszont Jim Redner, a The Redner Group PR-ügynökség feje, aki twitteren üzente meg, hogy egyes újságírók túl messzire mentek, ezért megfontolás tárgyává teszik, hogy a jövőben kik kaphatnak tőlük játékokat tesztelésre.
A Take Two/2K Games közleményben határolódott el a PR-cég fejének véleményétől, sőt bejelentette, hogy megszakít minden további együttműködést a Redner csoporttal.
Jim Redner később bocsánatot kért és azzal indokolta kirohanását, hogy a szívét-lelkét beleadta ebbe a projektbe, és mindennél jobban akarta, hogy sikeres legyen.