Egyeseknek már elegük van a Ubisoft nyitott világú játékaiból (legyen az Assassin's Creed, Far Cry vagy más széria tagja), mások viszont mindig találnak maguknak bennük valamit, ami megfogja őket. A Star Wars Outlaws igyekszik mindkét tábort megcélozni, ugyanis körítése (a Star Wars alvilágában való manőverezés) csempész bele annyi egyediséget, hogy érdemes legyen kipróbálni.
Arról nem is beszélve, hogy az a Massive Entertainment áll mögötte, amely a Tom Clancy's The Division játékokat és az Avatar: Frontiers of Pandorát is letették az asztalra a Ubisoft számos további stúdiójának segítségével, a Snowdrop grafikus motor pedig gondoskodik róla, hogy a messzi-messzi galaxisban el akarjunk merülni. Az első reakciók felemásak voltak, a legutóbbiak viszont már jóval pozitívabbak, így bízhatunk benne, hogy fejlődött a Star Wars Outlaws, és nem okoz csalódást.
A játék megjelenésére már nem kell sokat várni, augusztus végétől belevethetik magukat a rajongók a játékmenetbe, addig viszont van még idő jobban megismerni a Star Wars Outlaws hátterét. Most például a játék rendezője, Julian Gerighty nyilatkozott a GamesRadarnak arról, hogy mik voltak a fő inspirációforrásai a fejlesztés során. Gerighty elmondta, hogy az egyik az Assassin's Creed Odyssey, ami az egyik kedvence a franchise-ból: többször fel is hívta a fejlesztőcsapatot, dicsérte a szabadságot és a kíváncsiság felkeltését, valamint feltett nekik számos kérdést azzal kapcsolatban, hogyan csinálták ezt vagy azt, mi volt túl nagy falat a számukra, illetve mi volt az a távolság, ami már túl nagy a közlekedéshez.
Videótesztek, magyarázók, érdekességek, beszélgetések, livestreamek, végigjátszások, magyar feliratos előzetesek.
De Gerighty hozzátette, hogy nem az Odyssey volt a legnagyobb hatással rá, hanem a Sucker Punch szamurájos projektje, a Ghost of Tsushima a Kurosawa-ihletettsége miatt. George Lucast annak idején Kurosawa egyik filmje, az 1958-as Rejtett erőd inspirálta az Egy új remény elkészítésében, most pedig egy modern Star Wars játéknál funkcionált múzsaként a japán filmrendező munkássága előtt tisztelgő videojáték, szóval körbeértünk.
Gerighty elmondása szerint a Ghost of Tsushimában azt szerette, hogy a "szamuráj nindzsa vagy Japánban" színtiszta fantáziáját nyújtja a játékosok számára: a történet, a világ, a karakter, a játékmenet, minden összeillik - ez volt az Outlaws egyik vezérfonala. Egyébként a beszélgetésből kiderült, hogy a Red Dead Redemption is hatással volt rá, mert valóban élő világként kezeli a világát, nem pedig egy ismétlődő tevékenységlistaként.
Augusztus 30-tól kiderül, hogy a Star Wars Outlaws mennyit tanult az Assassin's Creed Odyssey, a Ghost of Tsushima és a Red Dead Redemption játékoktól.