Egy 12,6 GB-os frissítéssel és több órányi leállással hivatalosan is elbúcsúztatta az Early Accesst a PlayerUnknown's Battlegrounds PC-s változata, amelynek újításait már néhány hete próbálgathatják azok, akik telepíteték a tesztelésre szánt klienst.
Az első szembetűnő változást az új játéktér, Miramar jelenti majd, amit most nagyobb eséllyel dobhat be a játék, mint a korai hozzáférés alatt elérhető Erangelt, úgyhogy jobb, ha mindenki hozzászokik. Emellett bekerült a vaulting rendszer, aminek köszönhetően egész új helyekről is érkezhet egy ellenfél, de legalább azok is ki tudnak majd ugrani az ablakon, akiknek eddig nem ment a crouch-jump. Bekerült továbbá egy 3D replay-rendszer, amivel nemcsak visszanézhetjük a legdurvább pillanatokat, de remek montázsokat is készíthetünk.
Az optimalizálatlansága miatt sokat kritizált PUBG ezen a téren is rengeteget fejlődött, a játékosok hatalmas teljesítménybeli ugrásokról számoltak be, kevesebb az fps drop, gyorsabban betöltenek a textúrák, és a korábban lagos részeken is dinamikusabb a játék. Az új pálya exkluzív fegyvereket és járműveket kapott, dolgoztak a kezelőfelületen, javítottak a hangokon, és rengeteg bugot is kigyomláltak. További nagyon fontos változás a fegyverek viselkedésének átalakítása: az általános balance mellett a ballisztikát is teljesen átdolgozták, így a tapasztalt játékosoknak is idő lesz, amíg beleszoknak az új rendszerbe. Ha szeretnétek többet tudni a változásokról, olvassátok el a hivatalos patch notes-ot!