Hetek óta kering a pletyka a világhálón - mint utóbb kiderült, nem minden alap nélkül -, miszerint a Bungie következő játéka MMO-lesz.
Aki egy picit is figyelt a tavalyi GDC-n elhangzottakra, talán emlékezhet még a bestseller író Joseph Staten (Ő felel az összes Halo játék átvezető mozijainak szkriptjéért.) költői kérdésére: "Nem lenne nagyszerű, ha egy olyan világot teremtenénk, ami mindig elérhető lenne számotokra?" Nem kell Quantico-ban végzett kódfejtőnek lennünk ahhoz, hogy kiolvassuk szavaiból, a Bungie már akkor kacérkodott egy perzisztens világ gondolatával.
Az idei GDC-n David Aldridge, a Halo: Reach hálózati kódját író csapatot vezető mérnök előadása alatt kijelentette, hogy a WoW in Space címen emlegetett állítólagos MMO címe nem WoW in Space. Hivatalos bejelentésnek ez még kevés ugyan, de megerősítésnek megteszi. Nagy úgy fest tehát a helyzet, hogy az a multiplatform franchise, aminek megalkotására tízéves együttműködési megállapodást kötött a Bungie és az Activision egy MMO formájában lát majd napvilágot.