Rein szerint a Microsoft igazán játékosbarát felfogásban rakja össze új operációs rendszerét: "a Vista nagyszerű lesz a játékok számára. Közelebb hoz minket a hardverhez, valahogy úgy, ahogy a konzolok is többet tudnak kihozni egy ugyanolyan konfigurációból. Ide tartozik, hogy mostantól a DirectX irányítja a munkaasztalt. Ám essék szó a rossz oldalról is...
"Nagyot csalódtam, amikor kiderült, hogy a Vista 32 és 64 bites változatban is elérhető lesz. Szerintem ez nagyon rövidlátó elgondolás a Microsofttól - nem is értem. Megadhatták magukat az Intelnek. Biztos valami olyasmit mondhattak az MS fejeseinek, hogy 'Figyi, még legyártunk néhány 32 bites chipet, szóval azok alá is kéne oprendszer'."
Rein szerint ez szoros összefüggésben áll majd a hardverek fejlődésével. Az Intel ugyanis előszeretettel gyárt alaplapra integrált grafikus vezérlőket, amelyek a jövőben majd Windows Vistával szerelt rendszerek alapját képezik. Ez pedig egyértelműen gátolja majd az olyan előremutató technológiákkal foglalkozó cégeket a fejlesztésben, mint amilyen az Epic Games. Ennek ellenére Rein bizakodó a Vistával szemben, amely ennek ellenére is számos olyan tulajdonságot tartalmaz majd, amely segíti a játékipar fejlődését is.
Mark Rein a Vista előnyeiről és hátrányairól
Az örökké nyilatkozó Epic Games alelnök, Mark Rein ezúttal a CVG-nek adott interjút, amelyben mesélt a Windows Vista jó és rossz oldaláról egyaránt.
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés