Hirdetés

Már játszható állapotban van az Age of Empires IV

|

Shannon Loftis, az Age of Empires franchise-t gondozó World's Edge vezetője értékelte az elmúlt évet.

Hirdetés

Három év leforgása alatt a sírból hozta vissza az Age of Empires szériát a Microsoft, de gyorsan tegyük hozzá, hogy ennyivel tartozott is a rajongóknak, miután korábban saját kezűleg vitte a fészer mögé és durrantotta tarkón az Ensemble Studiost, majd földelte el annak maradványait.

Azóta nagyot változott a világ, az Xbox Game Studios berkein belül megszületett a World's Ege stúdió, amely egyelőre közvetlen fejlesztői tevékenységet nem végez, ellenben gondosan felügyeli, hogy a legjobb kezekbe kerüljenek a kiszervezett projektek, beleértve az Age of Empires IV-et is.

Hirdetés

Az említett stúdió élén Shannon Loftis áll, aki blogbejegyzésben mondott köszönetet az Age of Empires máig hihetetlenül aktív közösségének, valamint foglalta össze, hogy milyen eredményeket értek el 2020 folyamán. A legfontosabb kétségtelenül, hogy megjelent és bizony nem okozott csalódást az Age of Empires III: Definitive Edition, de az sem lebecsülendő, hogy különböző frissítésekkel, köztük battle royale móddal lepték meg az Age of Empires II: Definitive Edition rajongóit. Utóbbi kivételezett helyzete cseppet sem meglepő, magasan a legnépszerűbb része volt annak idején a sorozatnak, és ez ma sincs másképp, okkal érkezik heteken belül a Lords of the West kiegészítő.

Személy szerint már azon se lepődnék meg, ha az Age of Empires reneszánsza magával hozná az Age of Mythology mellékszál feltámasztását is, de Loftis egyelőre nem kívánt többet elárulni jövőbeli terveikről, csupán annyit, hogy az Age of Empires IV mellett más projektek is futnak, és igencsak biztatóak a franchise kilátásai. Ami pedig a Relic Entertainment (Company of Heroes és Dawn of War sorozatok) műhelyében formálódó negyedik részt illeti, minden a legnagyobb rendben halad.

"Nem szeretnék senkiben irigységet ébreszteni, de az az igazság, hogy napi rendszerességgel játszunk vele Washingtonban (itt található a World's Edge irodája) és Vancouverben (ebben a kanadai városban működik a Relic Entertainment) is. Az RTS-ek fejlesztése vicces: eltart egy darabig, míg a különálló rendszereket felépítik (MI, gazdaság, szimuláció, renderelés stb.), és megint csak időbe kerül, mire ezek egységbe forrnak. De amikor ez megtörténik, hirtelenjében van egy játékod, aminek már csak debugolásra, balanszolásra és polírozásra van szüksége, de a magja összeállt annak, amit végül a boltokba küldesz. És a legjobb része az egésznek, hogy igaz Age of Empiresnek érződik."

Loftis rendkívül büszke a Tantalusszal, a Wicked Witchcsel, a Forgotten Empiresszel és különösen a Relic-kel közösen végzett munkára, pláne annak tükrében, hogy az év nagy részében a megszokott ügymenettől eltérően, otthonról kellett dolgozniuk.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)