Közeleg a Call of Duty: Modern Warfare 3 megjelenése, a minap egy igen csinos kis multiplayer előzetes is napvilágot látott, ebben a számos klasszikus pálya mellett még Eminem is tiszteletét tette. Bár az idei lövölde eredetileg egy nagyobb léptékű MW 2 kiegészítőnek indult és már mi is arra készültünk, hogy az Activision most tényleg megszakítja a 2006 óta tartó éves megjelenési ciklusát, azonban nem sokkal rá bejelentették, hogy idén novemberben teljes értékű folytatásként érkezik majd a kiegészítő, az MW 3 személyében.
Nem nehéz kitalálni, természetesen továbbra is hosszú távra terveznek az igen jól muzsikáló multi-fokúszú franchise-zal, amit most maga az Activison elnöke, Rob Kostich is megerősített egy legutóbbi vele készített interjú során. Ezek alapján a következőket fejtegette:
"Folyamatosan a tervezési fázisban vagyunk, a hosszútávú tervezés fázisában. Jelenleg egészen 2027-ig tervezünk és dolgozunk játékokon."
A múltbéli játékokkal és az eddigi tapasztalatokkal kapcsolatban pedig a következőket mondta:
"Minden, ami a múltban történt, nagyszerű tanulság volt. Van egy igen népes fókuszcsoportunk világszerte, akik minden nap elmondják nekünk, hogy mit is gondolnak a franchise-ról, amire mi különös figyelmet fordítunk. Nézd, tanultunk. Úgy hiszem nagyon sok jövőben játszódó játékot készítettünk már, ahol valószínűleg annyira előre mentünk, amennyire csak lehetett. Emellett rengeteg múltban játszódó játékunk is van."
Ehhez kapcsolódva kifejtette, hogy úgy gondolja az évek során szerezett tapasztalatok mentén egész jól ráéreztek arra, hogy mik is azok a dolgok, amivel igazán rezonálni tud a közösségük. Ennek értelmében törekednek arra, hogy évről évre megtaláljak az egyensúlyt és olyan játékokat készítsenek, melyek jól elkülöníthetőek egymástól és bárki, aki leül velük játszani, annak egy teljesen újfajta élményben lehessen része.
Kiemelte még a fegyverek szerepét és fontosságát a játékokban, amikről elmondta, mindig is kulcselemei voltak a szériának. Ehhez kapcsolódva a kihívások tekintetében megemlítette a második világháborús, illetve az az előtti settingek fegyverarzenálját és az ahhoz kapcsolódó történetmesélési nehézségeket, amit azzal indokolt, hogy ezek kevésbé rugalmasak a realisztikus hangvételt illetően, ami szerinte egy igen fontos eleme a Call of Duty franchise-nak.
Kostich mesélt még arról is, hogy ők is érzik a videójátékos szektorban egyre fokozódó versenyt, de mind a 3000 alkalmazott, aki jelenleg a CoD játékokon dolgozik, arra fókuszál, hogy hogyan tudja a játékosok elvárásait a lehető legjobban kielégíteni, ami természetesen nem a legegyszerűbb feladat mostanában.
A széria folytatása, a Call of Duty: Modern Warfare 3 november 10-én jelenik majd meg PlayStation 5 és Xbox Series X|S, illetve előző generációs PlayStation 4 és Xbox One konzolokra is, PC-n pedig a Steamen és a Battle.net-en keresztül vethetitek majd rá magatokat az Activision legújabb lövöldéjére, de mindezek előtt még a hamarosan rajtoló béta keretein belül is tehettek vele egy próbát.