RG április elsejére időzített, trükkös Mafia írásainak olyan hagyománya van már, mint karácsonykor a bejglinek, viszont bármennyire is szeretnénk, ezt nem számíthatjuk hivatalos hírnek, olyat legutóbb januárban kaptunk a megjelenéssel kapcsolatban, szóval éppen itt volt már az ideje némi helyzetjelentésnek.
A Mafia III-at fejlesztő Hangar 13 stúdió rendszertervezője, Seth Rosen prezentációt tartott a március 14 és 18 között megrendezésre került GDC-n, ahová magával vitt néhány fotót a Mafia franchise következő részéből is. Az előadás témája az volt, hogy miképpen lehet megtölteni élettel egy játékot, a fejlesztőcsapat munkatársa pedig az alábbi, a Mafia III pre-alpha fázisából származó képkockákkal mutatta be, hogy ők mire jutottak. Az atmoszférára valószínűsíthetően nem lesz panasz, a város láthatóan teli van élettel és lakói tőlünk függetlenül is élik mindennapjaikat:
A Mafia III megjelenését korábban tavaszra pletykálták, de hivatalos dátumunk még nincs a három támogatott platformhoz (PC, PlayStation 4 és Xbox One) és a fenti pre-alpha feliratot elnézve inkább az ősz tűnik reálisnak. Ti várjátok már?