Hatalmas területet járhatunk majd be a szeptemberben megjelenő Mad Max játékban, de természetesen nem lesz minden merő pusztaság.
A nemrégiben érkezett Mad Max trailer végén láthattunk egy ilyen bázist, a GamesMaster magazin legfrissebb számában pedig John Fuller producer beszélt ezek működéséről egy kicsit bővebben. Elmondta, hogy minden bázisnál megjelölik, milyen nehéz, így a játékosok tudják, érdemes-e megtámadni, vagy még edzeniük kell egy kicsit hozzá. Vannak az úgynevezett Top Dog bázisok, ahol a bossfightok zajlanak, és az egyes zónák végjátékának színterei lesznek. Itt több, keményebb ellenféllel találkozunk. A fejlesztők minél több választási lehetőséget szeretnének adni, ami azért is fontos, mert a Mad Max nemcsak az akciójátékok kedvelőinek, de a franchise esetleg videojátékokkal nem annyira tapasztalt rajongóinak is szól.
A játék szeptember elején jelenik meg PC-re, PlayStation 4-re és Xbox One-ra.