Hirdetés

Lichdom: Battlemage - hatalmasat javított rajta az új frissítés

|

A Lichdom Battlemage az egyik legborzasztóbb konzolos játék volt, ami néhol a 15 fps fenntartásával is komolyan megküzdött. Valami nagy csoda történhetett, mert a teljesítmény nagyot ugrott.

Hirdetés

A megjelenésekor a Lichdom: Battlemage egy katasztrófa volt. Egy egészen tűrhető játékot temetett maga alá a technikai borzalom, ami képtelen volt játszható sebességben tálalni a szerepjátékot.

A fejlesztők a megjelenés óta dolgoztak egy javításon, ami helyreteszi a játékot, és ellentétben sok más nagy fejlesztőstúdió munkájával, itt ez tényleg bejött.

A játék helyenként a 15 fps-ért is megküzdött, de a javítás óta Xbox One-on még nagyobb csatákban is tartja a 30 fps-t. Ennél feljebb mondjuk nem megy (30-nál le van zárva), de ezt legalább tisztességesen hozza.

PlayStation 4-en egy kicsit furább a helyzet. Itt a játék helyenként felmegy 60 fps-re is, de nagyobb csatáknál 20 körüli átlagot produkál.

A játék frissítés utáni verziójának elemzéséért klikkeljetek rá a fenti videóra, amit a Digital Foundry-nak köszönhetünk.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)