A megjelenésekor a Lichdom: Battlemage egy katasztrófa volt. Egy egészen tűrhető játékot temetett maga alá a technikai borzalom, ami képtelen volt játszható sebességben tálalni a szerepjátékot.
A fejlesztők a megjelenés óta dolgoztak egy javításon, ami helyreteszi a játékot, és ellentétben sok más nagy fejlesztőstúdió munkájával, itt ez tényleg bejött.
A játék helyenként a 15 fps-ért is megküzdött, de a javítás óta Xbox One-on még nagyobb csatákban is tartja a 30 fps-t. Ennél feljebb mondjuk nem megy (30-nál le van zárva), de ezt legalább tisztességesen hozza.
PlayStation 4-en egy kicsit furább a helyzet. Itt a játék helyenként felmegy 60 fps-re is, de nagyobb csatáknál 20 körüli átlagot produkál.
A játék frissítés utáni verziójának elemzéséért klikkeljetek rá a fenti videóra, amit a Digital Foundry-nak köszönhetünk.