Hirdetés

Lejárt a felugró ablakok ideje

|

Kétféle hirdetés típus van: az egyik zavaró és hatékony, a másik nem tűnik fel, de üzleti szempontból értéktelen.

Hirdetés

A címoldalakon elhelyezett, vagy a hírekbe ágyazott reklámfelületek nagyon kapósak évek óta. Az utóbbi években váltak különösen népszerűvé a multimédiás hirdetések, amelyek bonyolultabb flash animációt vagy videót jelenítenek meg, esetenként pedig hagyományos reklámfilmekkel is találkozhatunk. A technika azt is lehetővé teszi, hogy a felhasználó hozzáférését, hardveres infrastruktúráját figyelembe véve olyan hirdetés jelenjen meg, amelyet az biztosan meg tud nézni. Például egy betárcsázós internettel rendelkező felhasználó amúgy is alacsony sávszélességét nem terheli videóhirdetéssel.
Tovább >>

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)