Hirdetés

Lehet, hogy el sem készül a Riot Games titokzatos MMO-ja? Jön a magyarázkodás!

|

A Riot Games MMO producere megfogalmazta bizonytalanságát, amiből persze jó nagy kommunikációs aknamező lett, most újra színre lépett, hogy védőbeszédet mondjon.

Hirdetés

A Riot Games League of Legends univerzuma egyre nagyobbra bővül, és már nem csak egy MOBA-t foglal magába, legutóbb például a Netflixre készült Arcane animációs sorozattal gurított nagyot a csapat.

Persze a stúdió nem ül a sikeren, aktívan dolgoznak a jövőn: a LoL folyamatosan frissül, a Valorantot is életben tartják, készül az Arcane második évada, és a háttérben formálódik egy League of Legends MMORGP is, amelyet először 2020-ban szellőztetett meg a projekt vezető producere, Greg Street. Pár hete aztán már azt tweetelte ki Street, hogy bár optimisták vele kapcsolatban, azonban nincs garancia arra, hogy meg fog jelenni az MMO.

Érthető módon erre azért felkapta a fejét a közösség, hogy mégis mi akar ez lenni, ebből pedig a világ legsablonosabb magyarázata született.

Hirdetés

A Riot PR-részlege valószínűleg nem örült a bizonytalanságot sugárzó üzenetnek, ugyanis a producer új posztokkal igyekezett tisztázni a dolgot Twitteren, miszerint a megjegyzését a játékosok és a média félreértelmezték, és úgy állították be, mintha az MMO-juk fejlesztése rosszul haladna, valójában azonban megerősítheti, hogy nagyszerűen haladnak. Amikor azt mondta, hogy nincs garancia a megjelenésre, azt úgy értette, hogy az életben semmi sem garantált: 

"Nincs garancia arra, hogy ebben a szakmában minden játék meg fog jelenni. Bárki, aki ilyen ígéretet tesz, lényegében azt mondja, hogy akkor is le fogja szállítani a játékot, ha az csalódást okoz. Mi nem fogunk egy csalódást okozó játékot szállítani. (És nem is fogunk cruncholni, csak azért, hogy a játék a lehető legjobb legyen). Hogy szerintem a Riot el fog-e indítani valamikor egy MMO-t? Abszolút. Számos jó oka van rá, hogy így tegyen. Lehet, hogy nem én vagyok a megfelelő vezető, vagy nem ez a megfelelő csapat, vagy nem a mi dizájnunk a legalkalmasabb, de a cég addig fog dolgozni, amíg a játék meg nem felel az elvárásoknak. Köszönjük a támogatást és a türelmet."

Ugye mennyire világos? 

Nem akarsz lemaradni semmiről?

Rengeteg hír és cikk vár rád, lehet, hogy éppen nem jön szembe GSO-n vagy a social médiában. Segítünk, hogy naprakész maradj, kiválogatjuk neked a legjobbakat, iratkozz fel hírlevelünkre!


Street a Blizzardnál a Titanon dolgozott, azon az MMO-n, amelyből a 2014-es kukázása után az Overwatch lett, így első kézből tudja, hogyan változhatnak a tervek a játékiparban, a tweetjei alapján pedig nagyon elhivatott abban, hogy a Riot Games rejtélyes projektjéből is valami jó szülessen. Még akkor is, ha közben jól összezavar mindenkit maga körül. 

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)