Egy aprónak tűnő, de igencsak fontos különbség a League of Legends és a Dota 2 közt, hogy míg előbbiben fel lehet adni egy meccset, a Dota 2-ben nincs erre lehetőség. Mármint nyilván meg lehet várni a kútnál, hogy az ellenfél beverje a bázist, de a csapat nem tudja egyszerűen megszavazni, hogy automatikusan véget érjen a meccs. Erre a Warcraft III-as DotA-ban még volt lehetőség, a Valve azonban szándékosan nem vette ezt át (baráti meccseken működik csak), éppen azért, mert a leglehetetlenebb szituációból is meg lehet fordítani egy látszólag elveszett kört.
A LoL egy kicsit más tészta, itt a csapat megszavazhatja, hogy feladják a meccset. Ha egy csapat 70%-a egyetért, akkor azonnal véget ér a meccs. Ez történt az alábbi videóban is, pedig úgy tűnik, hogy nem volt még minden veszve, az egyik játékos ugyanis bedarálta az ellenfél teljes csapatát.
Szegény Azir berongyolt a csatatérre, a csapattársai azonban már feladták a harcot, ezért mire a harmadik ellenfelet is levágta, már eljött a vég. A pentakillel egy időben már robbant a Nexus, így csapat elvesztette a meccset. Ha az összes pentájára nem is, erre biztosan emlékezni fog még egy ideig.