A LawBreakers készítőinek egyelőre bőven elég elfoglaltságot ad a játék PC-s és PS4-es változatainak elkészítése, a további portokkal valószínűleg csak később foglalkozik majd a stúdió. Ennek ellenére már most folyamatosan az új platformokról kérdezik őket, például egy esetleges Switch-portról.
Dan Nanni, a játék vezető dizájnere viszont egy elég fura érvet hozott fel a Nintendo gépének támogatása ellen, amit egyelőre még nem biztos, hogy teljesen értünk. Ezt válaszolta egy interjúban:
"A világon mindenre van lehetőség. De szerintem a Switchcsel kapcsolatban a legnehezebb összetevő az irányítás. Ami azt illeti, így is rendkívül nehéz dolgunk volt, hogy az irányítást megoldjuk a PlayStation kontrollerén. Akkor az Xboxot is valahogy összehozzuk majd. De ha a Switchet nézed, az alap kontrolleren kevesebb gomb van"
- mondta Nanni.
Ebből inkább arra következtethetünk, hogy a Lawbreakers készítőinek tényleg nem volt még ideje megnézni a Switchet, hiszen a Joy-Conokból a DualShock 4-hez képest kizárólag az analóg ravaszok hiányoznak, amiket kétállású gombok váltottak fel. Azt egyébként a Boss Key munkatársa sem zárta ki, hogy a mozgásérzékelés segítségével esetleg egy újfajta irányítási módszert találjanak ki a konzolra, ami a Splatoon 2 létezését eltekintve nem tűnik elképesztően bonyolultnak. Már csak az kell, hogy megfelelő méretűre hízzon a Switch játékosbázisa.