Nem teljesít úgy a LawBreakers, ahogy azt a stúdió és a játék atyja, Cliff Bleszinski várta, ám ennek ellenére nem adják fel a srácok, és igyekeznek minél több tartalommal megtölteni az arena shootert.
Az első, és talán legfontosabb változást az életerőt érinti, ugyanis minden kasztnál növeltek rajta a fejlesztők, így mindenki egy kicsit szívósabb lett, ezen kívül pedig, ha épp nem harcolunk, és egy darabig nyugi van, akkor automatikusan regenerálódnak karaktereink. Emellett bekerült egy úgynevezett "group spawning system", ami annyit tesz, hogy miután sikerült valakinek leszednie minket, gyakrabban fogunk társaink közelében újjáéledni, így egyből vissza is kerülhetünk a harc közepébe.
Kaptunk még egy új, Namsan nevű pályát, több opció elérhető a matchmakingnél, illetve a Boss Key bevezetett egy új rendszert is, aminek köszönhetően mindennap bezsebelhetünk 50 kreditet az első belépésünknél. Érdemes megemlíteni még a most bekerült Skirmish-t is, amiben bizonyos időközönként más és más játékmódokat játszhatunk, most például a Team Deathmatch van soron, ami szintén újdonság és régóta várt dolog a LawBreakers-ben.
A változások teljes listáját itt találjátok.
Ti játszotok a LawBreakers-szel?