Napokkal ezelőtt felröppent a hír, hogy az idei BlizzCon legnagyobb dobása a Diablo 2 Remastered lehet, minek hallatán azért sokunk szemöldöke felszalad a homlokunkig, elvégre csupa kellemes emléket őrzünk a (most még) trilógia közbülső darabjáról. Igazság szerint, ha még idén kapunk egy technikailag kifogástalan, hangulatilag csorbítatlan felújított változatot, akkor egy kicsit talán kevésbé neheztelünk majd a Blizzardra. Ki ezért, ki meg azért.
Nos, a jelek szerint a reményeinknek megfelelően kezeli a Blizzard a remastert, legalábbis ezt állítja a Redditen egy bizonyos PracticalBrush12. Az illetőről tudni kell, hogy gyakorlatilag pontosan megjósolta a legutóbbi Nintendo Direct bejelentéseit, azaz még ha némi távolságtartással is, de megbízható forrásként lehet kezelni.
Amennyiben igazak az értesülései, akkor a Diablo II Resurrected címet viselő alkotás a Blizzard új 3D-s grafikus motorját használja és dinamikus megvilágítást kapott, ám a játékmenete és a hangulata (ugyanolyan komor maradt) semmiben sem tér el az eredeti változatétól. Hogy még jobb legyen, tetszés szerint válthatunk a modern és a hajdani grafika között.
A szivárogtató tudomása szerint a fejlesztők újrakeverték a hangokat és az átvezető videókat, továbbá közös tárolóval, fejlettebb statisztikai összesítővel, bekapcsolható automatikus lootolással (az aranyat így magától felszedi a karakterünk) és kontrollertámogatással teszik kényelmesebbé az életünket. Egy dedikált billentyű - egészen pontosan a Shift - pedig arra szolgál majd, hogy összehasonlíthassuk a felszerelési tárgyak tulajdonságait.
Ha a kontrollertámogatás nem volt elég egyértelmű utalás, akkor a lehetőség, hogy platformról platformra átvihetjük a játékban elért eredményeinket már leleplezi, hogy bizony konzolokra is érkezik a Diablo II Resurrected, mégpedig mindegyik jelenleg is releváns masinára a Nintendo Switchtől két generációnyi PlayStationön át az Xboxokig.
Nem is hangzik rosszul, ugye? Már csak néhány óra, és kiderül, mi igaz mindebből.